- Previous
- /
- All albums
- /
- Next
Finseula
Kun ollaan alalla, jossa hevosvoimat jyllää ja osaaminen punnitaan joka päivä hiekan, pölyn ja mudan keskellä, ei kaunistelemisella saavuteta mitään. Mutta kun osaamista kerran on, fliitti valtakunnan terävintä kärkeä ja remmissä alan kovimmat äijät, niin voidaan huoletta antaa vähän henkselinkin paukahtaa!
“Parhaita miehiä ja rapiat miljoona hevosvoimaa” kiteyttää olennaisen. Eikä ole mainonnan suunnittelijallekaan ihan jokapäiväistä kirjoittaa myyntiesitteen otsikoksi “Nythän se perkele myrkyn lykkäs!” Tärkeintä kuitenkin on, että puhutellaan kohderyhmää kohderyhmää puhuttelevalla ja kiinnostavalla tavalla. Muuten ei puhutella lainkaan.
Once in a lifetime -osaston toimeksianto, johon sisältyi paitsi oheisen esimerkin kaltaisia mainoksia myös “alan miesten” Drive In -tapahtuma kutsuineen ja VIP-passeineen. Silloin hernesoppa tarjoiltiin pakista, olut juotiin suoraan purkista ja siinä sivussa tehtiin reilusti ihan puhdasta kauppaa!